+13!!

Åh vad skönt att vakna när termometern står på +13 grader redan på FM!! Ska strax hoppa in i duschen och sen ta bussen ner på stan och köpa "gördel" till magen så man får lite stöd nu när den är så stor, och graviditetsolja att smörja in magen med för att minska bristningsmärken efteråt =)

Glömde ju lägga upp 3 plagg från shoppingen så här kommer dom...

Mjukisar från Cubus..

Tröja från second hand, 40:- men den får jag ha efter jag fått för mudden var lite för tajt för min mage..;)

Skön lila baströja, 75:- från KappAhl.


Just nu... Balkongdörren är öppen, katterna är på balkongen... och jag försöker vakna till lite..

Cappuchino kan jag dricka iaf, gott och milt...
Sen måste jag tipsa om en SUPERSMARRIG glass som jag hämtade ut i går (gå med i SIA glass på facebook och få en gratis glasskupong med posten du med!) annars kostar den 49:-/burken..

Mums!!

Näe, hörni nu ska man ju vara UTE i det underbara vädret!! Ha en jätteskön vårdag...

Kommentarer
Postat av: ella

ja nu va d varmt=)hemma å ska byta skor e ju dyngblött ute hihi.tack för vykortet!!=)

fått pengar idag så kan börja posta ja med=)

ha d gott i solen=)

2011-03-22 @ 12:40:56
Postat av: ella

hur har du det idag=)?va mulet d blev nu då:/men ganska ok väder i morse iaf=)

2011-03-23 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0