Here we go again :)

Hej! Vilken fin dag vi har idag, soolen är framme=)
Är ensam hemma till 13 så jag har bara tagit det lugnt, en lååång het dusch och peelat hela kroppen, Skönt!
Nu tänkte jag visa vad vi köpte till mig...


Jättefin svart lång tröja, med mudd nertill och fin sprund neranför brösten.


Snygg skjorta, alla 3 tröjorna från Gina Tricot för 49:- st.

Jeans, oxå från Gina men köpta på Myrornas för 80:-
  Dom satt jättefint, trots min stora mage ;)

Magen <3 

Köpte en lila tröja från KappAhl oxå, men den ligger i tvättkorgen just nu, ska ta kort på den sen.
Jag behöver ju nya kläder rätt ofta nu för jag växer ju ur det mesta allt eftersom magen växer, så det är inte för att jag är girig, även om det är himla kul att shoppa och bli bortskämd!

Hoppas ni får en jättehärlig dag i solen, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: ella

ha en bra fredag!!stor magge=)

2011-03-11 @ 11:38:18
Postat av: ella

hihi nä mindre lär d ej bli men undra hur stort=)?

nyss gjort fint hemma dags bege sig ut i solen ,man får passa på=)

kramisar <3

2011-03-11 @ 12:50:36
Postat av: mamma till William

Alltid skoj med shopping :)

2011-03-11 @ 14:51:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Hoppas att du får en skön lördag..

2011-03-12 @ 10:49:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0