Lite shoppingrunda..

Hello, sambon kom hem på lunchen för han hade fått den andra, stationära datorn såld oxå. Vi sålde ju den jag hade förut så nu har jag fått hans och han köpte en ny till sig =) Så han körde ner mig på stan för en liten shoppingtur...
 <- Min =)
 Skärmen är väl typ som på en stor dator! Me like...

Det blev ett par sånna här, för jag behöver nya...

Pilotglajjer ville jag ju såklart ha!

Och så givetvis det jag skulle köpa på apoteket, viktigt med järn och folsyra nu när man har bebis i magen. Sen har jag ett paket med bara järntabletter som jag tar varannan dag.

Nu har vi iaf cash till barnvagn och stol (e sån man kan ha i bilen och bära bebisen i, kommer bara inte på vad det heter just nu..) så jag ska ringa på lite annonser ikväll.

Kommentarer
Postat av: ella

sån skärm ska d va så man ser bra=)lika som här.hm har stort paket järntabletter du kunnat ta ,jag tar ej dom för stooora hihih=)helt fullt paket kan ju posta om du behöver flera senare.

ja dom kan du ha,(svar på sms-et)nyss sovit en tupplur=)

ja nu början man behöva glajjor satan va man blev bländad av sol å snö idag tex hihi.

vill ha en solig helg ist för mer snööö:/men hoppas iaf=)

2011-03-17 @ 19:49:26
Postat av: ella

va gör ni denna lördag då=)

2011-03-19 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0