No sun this sunday..

Hej sötisar, vad gör ni? Själv har jag fått lite egentid hemma för min älskling och dottra har åkt å badat, var inte så sugen på att höra en massa ungar skrika å skvätta vatten å leva rullan i ett fuktigt badhus just nu... Men vi ska nog dit i veckan för jag vill basta! Så anyway, jag tänkte passa på att bädda och dammsuga.

Just ja, vi köpte en kanonbra grej till katterna igår, eller snarare 2...

(Jättebra när man som vi har en äldre herre som envisas med att kissa utanför och på väggen)

Med den här fick man en liten påse mynta, så gissa om den är poppis? =)

Sen kan jag rekomendera en grej till vinterhår som tenderar att bli elektriskt och glanslöst, nämligen denna:

Serum från Sunsilk, priset beror väl på vart man köper den, men jag köpte den på Rusta för under 20 lappen, helt klart värt!!

I går var vi ju till sambons syster, fick hålla i deras lilla jättesöta som på ca 3 månader-sååå mysigt! Vi fick en vagga därifrån oxå men den kom inte in i våran bil så dom skulle köra hit den sen, men vi fick med en lift till en sittvagn som vi ska köpa...


Näe, om man ska få nåt gjort då kanske..;)
Ta hand om varann...

PSsst!
En sån här kappa vill jag ha...
Finns på http://www.talkingclothes.se/se/  och massa annat fint och originellt ;)

Kommentarer
Postat av: ella

hoppas han ej kissar utanför mer nu=)får gärna bli sol!!!!städat jag med .kram ha en fin dag

2011-03-13 @ 13:58:59
Postat av: Lilla H

en sån låda till katetr är superbra, håller inne lukt och sand osv

2011-03-13 @ 21:38:15
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: ella

hehe ja men mena om han ist sätter sig breve hela buren=)men hoppas ej

sov gott=)

2011-03-13 @ 22:11:17
Postat av: ella

nu ser man iaf texten;)hoppas du har d bra på jobbet ,fint väder d blev idag då=)slutat blåsa med

2011-03-14 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0