Oh sunny day ;P

Solen skiner här, men inte så många plusgrader dock så jag får njuta av latten inomhus idag. Missarna vill då gassa i solen på balkongen =)

I går var jag och kärleken och lillfideli på mormors begravning, det var så fint! Känns skönt att ha fått vara med och säga farväl, tror jag hade ångrat mig massor om jag inte varit med. Hon är oändligt saknad, min fina mormor.
Jag sa inget högt när vi la rosorna på kistan, när alla går runt och säger adjö, men inombords sa jag "Lillebror mår bra" Hon frågade alltid hur "lillebror" mår när vi ringdes...

Idag har jag egentid hela dan tills i mån bitti, ska väl dona här hemma och trampa på maskinen som vi tog upp igår, äntligen.

Det kan man behöva, hrrmm, hrrmm.... ;)


Kommentarer
Postat av: ella

mm sol idag=)städat å gjort pannkakssmet ut en sväng snart=)hoppas lilltjejen hjälper till städa rummet så hon lär sig du ej ska d;)

trampa lugnt nu du som e gravid=)

ej sagt nått på mina pärons begravningar men i huvet har jag det jag med..=)

kramis!!lite kyligt men mot en vägg e d varmt idag.men men snart är d ju 30 + ute så man dör av värmeslag hihihi

2011-03-26 @ 12:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0