Öyjp!

Idag har vi haft besök av mina underbara föräldrar. Bakade brownies och syltgrottor i går tills dom skulle komma idag och det verkade uppskattat =) Tycker det är så viktigt att man träffar sina nära och kära så ofta det finns möjlighet för nu vet man, ännu mer, att man inte ska ta någon man älskar för givet för dom lever tyvärr inte för evigt.  Så ta vara på era nära och kära, vem vet hur länge dom får finnas kvar och förgylla tillvaron för en..
                                                            

Har varit ut och gått lite i det fina soliga, men blåsiga, vädret idag oxå. Men guuuu så drygt det har blivit att promenera och röra på sig!! Ryggslutet gör ont och fötterna ömmar och konditionen ska vi inte tala om...  Kan till viss del erkänna att jag har latat till mig lite så jag får väl skylla mig själv, men nu ska jag fanimej ta mej i kragen och gå ut å gå mer!


Nu ikväll ska vi snart hämta pizza å sallad från vårt local... Hungrig så jag mår illa! Sen ska vi montera upp crosstrainern som vi var å hämtade hos mor i måndags.  Vad händer hos er?

Puss så länge!!         

Kommentarer
Postat av: ella

nä ej sett, har hon sålt ettan nu då?

m jag har hjärtan på tråd i köksfönstret=)

hoppas du får en bra dag hoppas det blir sol!den kikar iaf fram lite.nu ska ja snart dra iväg på möte..kram

2011-03-24 @ 08:17:36
Postat av: ella

hehe m höll på att blåsa bort ute=)

aha ok vet ju ej vilka som bor där men sett nya tjejer gå in den porten kanske nån av dom då=)

ha d bra å blås ej bort där ute.kram

2011-03-24 @ 13:01:28
Postat av: ella

hoppas du får en fin fredag=)

2011-03-25 @ 10:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0