Sista lediga dagen...

...innan helgen. Vad jag överdriver egentligen, ska ju bara jobba lör+söndag. Men ändå, man har blivit för bekväm av sig;)
Iaf så har våra rädisor skjutit i höjden! På bara 3dar!!

Ser ni? Kul va...;D
Å så måste jag ju updatera magen, nu ser den ut så här:

När vi gjorde ultraljudet den 16e februari så trodde jag ju att jag var i vecka 19, men barnmorskan slog fast att jag var 17 veckor och 6 dar, det kan tydligen "svänga" lite på 2 veckor... Men nu känner jag iaf hur den lille rör sig där inne!

                                
                                          Ha det så bra idag, alla sötisar!!

Kommentarer
Postat av: ella

ja visst växer d fort=)persiljan växer massor ,timjan e lite seg men e ju ej panik hihi,

kul att du kan känna bebin

ha en fin dag kramis=)

2011-03-04 @ 11:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0