Ajajajjajajj!

Foglossning på det sämsta stället möjligt :( Kan inte gå som folk, så ni kan ju gissa vart fanstyget har satt sej... Så, jag kunde bara jobba till 12 idag sen kom det en annan vikarie och bytte av mej- snällt! Men jag får så dåligt samvete bara för jag vill ju jobba hela tiden ut...  Men aja, tur man har en snäll och förstående chef och arbetskamrater =)

I morgon kommer min prins hem 
                                                  !! Äntligen, och på måndag till torsdag kommer hunden Pinja hit =)    Ska bli roligt att gå ut och gå med henne på lite längre promenader än man kan gå med Farbror B, han vill mest krypa ihop å spana på folk å fän ;) Hehe..



Näe, mina vänner, nu ska jag äta nånting, jag å magen är väldigt hungriga!!




Kommentarer
Postat av: ella

vill lucen fortf ej ut hihih jamar han nu me?

aj å fy låter ju ej skönt d där:/

kul vovven kommer dit några dar=)

2011-05-14 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0