Åså vart det onsdag..

Gomorron, gick upp kvart i åtta för pappa skulle komma och hämta en sak till kfö`n. Förhoppningsvis kommer sambon hem ikväll och sover här i natt och åker tebax igen i morgon. Dom håller ju på ända till söndag och jag skulle oxå vart med om jag inte varit gravid... Men men, nästa år ska jag vara med på både det och högvakten igen hoppas jag! Det är för kul för att avstås frivilligt.
 Japp, det är jag med rött hår...:D

Det skulle tydligen bli regn idag? Och ev. åska?? Usch för att vara hemma själv när det åskar, men det känns något tryggare när man bor som man gör och inte en trästuga mitt i skogen.





"Mattes mage rör sig... vad har hon därinne?" Hehe... Jag tror dom både har sett och känt hur lillen knuffas och rör sej i magen. Svårt att missa när det väl sätter igång...

Nu ska jag ta lite mer kaffe och vakna till, pussar!! 

Kommentarer
Postat av: ella

hoppas ej åska!!men regn skulle d iaf bli imorn kan ju behövas,torrt ute nu

ja inte nån fara i hyreshus=)men ej skoj iaf:/

ha en fin dag.här blire mer ipren å hosta ihjäl mig:D

kram

2011-05-11 @ 11:08:54
Postat av: ella

hihi ja stackars Peter får in stark sol innan den går ner:D

riktigt ljummen kväll igår sånt gillas=)

2011-05-11 @ 12:23:28
Postat av: ella

buhu såg d ska bli kallt å regn nästan 4 dar!:/hm kan ju recka me 1 dag..hihih

2011-05-11 @ 12:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0