Bortslussas...

Kom på att jag har en bikini jag inte kan ha, varken nu eller sen för den är för liten så jag tänkte ge bort den till den som är intresserad. Maila bara namn och adress så skickar jag den till dej. Tror det är strl S. Aldrig använd.


Mailadress: [email protected]

Blir inget Leksand för mig i helgen, blev inringd på jobb lördag, söndag och måndag =) Blir 22 tim OB så det tackar man inte nej till. Tackar inte gärna nej till nåt jobb what so ever ändå för alla pengar behövs ju!

I dag kom det efterlängtade paketet från Go`boken med saker till bebisen...



Och brev från Ella =) Jättekul och uppskattat, tack vännen
                                                                                                
Ska väl ta en promenad i det mysiga vädret, det regnar här och är såå frisk luft. Sen ska jag sätta igång med lite matlådor till jobbet och lite sånna vardagssysslor =) Verkar dock inte bli nån minigolf än på ett tag, men vi tar igen det inom kort!

Puss å Kram alla fina... 




Kommentarer
Postat av: ella

ahaa men bra du ska jobba ist iaf=)

ja nu är d uppehåll hihi ska passa på knata om ett tag ja me.haha cyklat på killcykel=)i dont like!!men men fram kommer man=)

kramis!!ja får bli sol nu så man kan ner spela minigolf ju=)juni får då bli varm snart säger d ju poff å sommaren e slut så inge mer regn nu!

2011-05-27 @ 13:25:30
Postat av: ella

om du får trist nån dag framöver kanske du kan åka till raybay nån timme kan vi fika på friks=)svåger får skjussa mej i sommar sen till dig när han har semester=)

2011-05-27 @ 13:32:01
Postat av: Modekatt

Vad kul , du beställde också från Goboken :) se bara till att avbeställa sen om du nu inte vill ha böckerna som de skickar :)

Men visst var det fina böcker?



Ja tror också att min hickar men jag kan inte riktigt se skillnaden så det vore jättekul om skickade videon :) på min mail [email protected].



Ang min bloggdesign så är det maken min som har grejat med det jag är inte ett dugg teknisk av mig :)



Ha en mysig lördag/Kram



2011-05-28 @ 13:33:07
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas det gått bra jobba nu kram

2011-05-30 @ 16:22:30
Postat av: kaffehörnan

Hoppas du mår bra

Nu ska jag nanna

2011-05-31 @ 01:21:12
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0