Fixat!

Torkat å sopat och fixat lite på balkongen, det far ju en massa gult pollen (?) överallt...








Help vad det växer =) Ska väl köpa en tomatplanta på plantagen oxå..vart vi nu ska få plats med den där ute..?


Har bytt i hängkrukorna oxå, började bli dags... ska nog ge bort en å annan blomma med, det är som en djungel därute... Mamma får ta med sej en när hon kommer på torsdag, vart nu hon ska få plats med den, hon har ju ännu mer än vad jag har.. Men men ;-P

Fina va? Skulle vilja ha på arm- eller hals band oxå..
Vi var ju nere på stan tidigare, och då vart det ju lite shopping, blir ju så när man har världens generösaste karl..


Linne, 30:- HM


Lååång klänning, 49:- Gina Tricot


Kortare klänning, 49:- Gina Tricot


Kortare mjukisar 99:- HM

Växer ju ur allt!! :-( Aja, nu har jag ju till semestern iaf nån dag eller så..blir ju mer shoppa där! :-P

Nu ska jag ta en Cappuccino i solen, Puss på er..
                                            


Kommentarer
Postat av: ella

mysigt me blommer=)skönt me capribyxor!vet ej hur många jag har nu..bra å ha kanske=)nu åskar d!!!!hujeda mig hehe ska nog stänga ner här.varmt som tusan e d med

kraaaam

2011-05-31 @ 16:36:29
Postat av: ella

ja vad gör d=)du fårla ha 36orna sen

här höll d på längre +regnat massor men nu sol igen å 20+ =)

kram å sussa sött sen när du ska d

2011-05-31 @ 20:20:57
Postat av: ella

va händer idag då=)??va kallt d e idag då:/

2011-06-01 @ 12:55:33
Postat av: ella

haru gjort hål föresten under blomlådan å hinkarna=)?d behövs om dom ska må gott hela sommaren ,gör hål under me en kniv på några ställen så vattnet kan ta sig ut.annars blir d för blött i botten.kramis

2011-06-08 @ 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0