Hähä..;)

Idag kom den, min efterlängtade Ziperall, eller one piece. Rosa och helt gudomligt skön att mysa runt i här hemma eller vart man nu vill softa runt i den nånstans. Och ja, jag erkänner, jag var rätt skeptisk till dom när dom kom men man ska aldrig säga aldrig ;)


Mysig va? Lite suddiga bilder bara men men. Ser ut som en liten tellitubby men det bjuder jag på!
Sen har jag shoppat lite second hand...

Ett par mjukisbraller med tryck på baken, en svart klänning med knappar, och två tröjor/ tunika.
Vad kostade dom? 10:- styck!! =)

Och så dagens höjdpunkt- vi var på MVC och lyssnade på bebbens hjärtljud <3 Åh, vad det känns bra att höra och veta att han/hon mår bra där inne, och att mina värden var tiptop! :D

Nu ska jag varva ner med en capuchino, Ha det Gött!!

Kommentarer
Postat av: ella

hehe

snart gå hem bara 2grader ush vart tog värmen vägen=(hoppas du har en bra dag=)kul med billiga kläder

2011-05-03 @ 10:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0