Hundvakt =)

I morse kom svärmor med Pinja, som ska vara här nåra dar... Hon har sprungit efter oss hela dagen tills han åkte till jobbet och nu har hon fått gå in i sin bur å vila lite så katterna törs pusta ut lite =) Men det verkar gå bra. I går åkte vi och storhandlade, och det var sååå skönt att få hem min andra, fina hälft igen!! Har sovit kanonskönt i natt brevid honom, annars har jag mest sovit oroligt när jag är själv, men det är väl en vanesak antar jag...

Tvätta 16- 21 sen blire mys big time framför teven... Å den 3e- 9e juni åker vi nedåt landet på semester... Borås, göteborg, falkenberg, ullared och stockholm =) Sen ska jag jobba 10e + vecka 26 och 27= Money, money money!! Dom kommer behövligt tills det är dags <3

Nee, packa ner tvätten så det är klart kke... Ha det bra... 

Kommentarer
Postat av: ella

Pinja,tänker på pinjenötter;)fränt namn

Borås e mysigt=)längesen jag va dit.billigt me kläderna där=)

nu får d ju bli varmt ute igen!!

2011-05-16 @ 16:33:36
Postat av: ella

hihi mmm i ljuset/ solen e d så rött hehe men ser mer mörkt ut hemma å så.mm myspys i skogarna=)kram ha en fin dag trotts vädret

2011-05-17 @ 10:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0