Lite fjortistester dåå...;)

KÄRLEK:
Är du kär just nu?
OM jag är...
Har du någon kille just nu? Ja
Har du dumpat någon? Yes
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Näe, känns väl rätt meningslöst
Vem kramade du senast? Min älskling, åsså katterna då =)
Är det okej att din kille hånglar med en
annan tjej?
  Det vill han inte göra heller, han har ju mej <3


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj?  
5 i släkten, 3 här hemma och en på väg :)
Du bor tillsammans med dina föräldrar? Haha, näe, inte sen jag var omyndig.
Trivs hemma? Hos oss i falun, ja =)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?  Oj, minns inte men d tror jag inte.
Har skrikit och slagit din mamma? Skrikit nej, men höjt rösten..
Har fått en rejäl utskällning på sistone? Nope..
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.?  Jo, när man var fjortis... :(
Vem betyder mest för dej i din familj? Alla givetvis, men sambon och mitt barn går väl i första hand just nu
Du älskar din familj oavsett vad som händer? Självklart

VÄNNER:
Du har vänner?
Få men ÄKTA
Du brukar vara med?  Haha, jag är alltid med ;)
Vem/vilka var du med sist?  Helen
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Absolut
Är det okej att ha kill-kompisar? Jaa, det tycker jag
Har du pussat nån av dina kompisar? Oja, det har hänt!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?  Nej, vad för kompis är man då?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden?  Mormor å morfar?!

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag?
Nej men gud, orka!
Putar med läpparna på kort?  Det kan nog hända
Tar kort på dina bröst?  Näe, han vet hur dom ser ut...;)
Använder foundation på läpparna? Nja, känns väl rätt meningslöst?
Super dej packad varje helg? Aldrig, fy vad fjortis å onödigt- AA nästa eller?
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? Plattar vid behov...
Ditt hår e knallblont? Nej fyy vilken risbuske man skulle ha då...

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell?
Åååh vad fjortis, nejj!!
Vill du bli kriminell? Neeej
Varför gör du sånt här? Ja, säg det?
Vad är inte okej med att vara kriminell? Kan det vara för att det är- kriminellt?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? Så fet å lat är jag inte...
Har du suttit i fängelset?  Never
Vill du hamna i fängelset?  Nejj

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden?
Inte alls
När grät du senast? I går...
Du har gråtit över en kille? Jo klart man gör det när man gjort slut, de´t är väl mänskligt?
Vem bråkade du senast med? Brukar inte bråka med folk, lägg ner å gå vidare...
Tröstdricker du/ dricker du för att bedöva känslor? Näe, jag har blivit vuxen för länge sen...


Kommentarer
Postat av: ella

foundation på läpparna..:D fattar ej att nån har d..?där ska d ju ej va =)inte ens om man e 13:P

här ska d badas sen bara se film resten av denna kväll=)småkyligt:/hoppas sol imorn iaf=)

2011-05-13 @ 21:02:33
Postat av: ella

hihi ja d va stora grisar=)men roliga är dom.

gick förbi dom när man gick uppöver på vägen till tempelskogen.

synd det ej va smågrisar med dom e pöta

2011-05-14 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0