Neeeeh..

Inge vidare att vakna utan finaste... :( Men han jobbar dygn så han åkte vid 08 i morse. Han är duktig han..
Soligt å fint här, redan 22 grader så jag ska väl försöka hålla mej ute idag. Vi köpte mer blommor igår till balkongen+ blomjord och stora krukor så jag ska väl sätta lite sånt idag.. Det blev 10 st Petunior och 10 st Tagetes =)



Kattgräs och rödlöken i hinken har kommit upp nu =)

Missarna har sovmorgon idag (igen) tydligen...



Ska fixa till mina naglar oxå, just nu ser dom ut såhär...
Rätt så boring, men jag har inte haft nån större motivation till att fixa dom... Men idag så =)

Ahapp, ev bloggar jag mer ikväll...

Kommentarer
Postat av: ella

härligt me lite blommor=)ha en fin dag kramisar

2011-05-10 @ 12:46:14
Postat av: ella

nästan som du hade förr ,färgen, iaf i sol hih

näsblod:(står ja ska undvika snyta mig nu på 12 tim?inte så lätt när man e sjuk hehe

ska käka grillspett sen sova



bidde d nån färg på naglarna?

2011-05-10 @ 13:54:33
Postat av: ella

vem vann minigolfen då föresten=)

2011-05-10 @ 20:33:17
Postat av: ella

ah d e kul, spela d jämt förr vid enåbadet på kvällarna ,fast oftast öl golf;)ja man va ju yngre då hihih

2011-05-11 @ 00:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0