Old times..

Hej hej, vad gör ni? ;)

Jag har haft fullt upp iaf, inte haft så stor inspiration till att blogga... men så behöver jag ju faktiskt inte blogga varje dag heller...
Aja, vi har iaf städat ur kylskåpet idag och handlat och ägnat oss åt varann <3 Och igår storstädade jag hela lägenheten när han var på jobbet =)
Och i helgen ska jag till Leksand på medeltidsmarknad med mina föräldrar, det brukar vara väldigt underhållande och kul och dessutom brukar man alltid hitta fina, originella smycken och saker att köpa där.

Sen åker vi neråt, till Göteborg på fredag (den 3e) ska bli sååå kul!! Träffa syster å bror å shoppa och bara njuta av att se nåt nytt... Vi ska köpa det sista som behövs till bebisen, och så lite annat såklart..

Aja, ha det så bra så hörs vi när vi hörs! 


                                                             

                                                                    


Kommentarer
Postat av: ella

ska du till leksand idag?hoppas d blir sol kanske ta en busstur dit jag med,nu ner hämta hm paketet=)kram

kom brevet?glömde ploppa i tattoos men skickar i helgen=)

2011-05-27 @ 12:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0