Pffff!!

Magen har levt rövare i natt, det har sparkats och knuffats hur jag än vände mej.. Sen när jag vaknade hade jag en stor bula på ena sidan naveln och när jag strök med handen så drog han tillbaks den, måste ha varit huvet eller kanske en fot lr hand... Hehe! Älsklingen <3

Idag ska vi möta min systerdotter på stan för hon ska få en kamera av oss som vi inte använder längre, så hon kan ta bilder på sin avslutning och sånt, sen blir det väl en fika på stan och minigolf på Slussen =)

I morgon ska vi till MVC igen och lyssna på hjärtljuden och mäta och sånt, ska bli roligt!!





  Jaja, ha det bra där ute... det ska vi ha! ;)

Kommentarer
Postat av: ella

vann du i golfen;)??

2011-05-23 @ 18:04:02
Postat av: ella

gick d bra på mvc??=)

2011-05-25 @ 14:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0