Snö, hagel å sol...

Skumt väder, ska det inte bli nån sommar i år eller?? *LESS*

Myser runt i min zippis, plockar undan lite och donar. Sambon och hans dotter är på biblan så jag får lite lugnt å skönt =) Jag å lillen behöver inte bli mer stressade än nödvändigt..
Ska in i duschen och prova en ny produkt, inpackning och färgkur i samma..


För brunetter :)  Jag har ju tonat håret igen för det blir så fula utväxter på mig eftersom min naturliga hårfärg är ljusare, och så vill man ju inte se ut... Så hoppas den är bra!

Det är väl det jag ska göra, sen ska sambon skämma bort mina fötter med fotbad, filning, klippa naglarna, massage, måla naglarna och smörja in dom! Jag vet, han är BÄST! Och i mån ska vi väl genomlida ännu en föräldragrupp, men det ska handla om amning så det är ju rätt så intressant, bara man slipper grupparbeten, för jösse namn skolan har man slutat i för länge sen...

Nu får vi hoppas på sol, och regn är väldigt välkommet om man måste välja mellan det å snö!

                                                       


Kommentarer
Postat av: ella

hehe ja jag slipper måla mina med;)

ja fy detta trökväder!!!:(men brukar dimpa ner hagel +snö i maj suck.men sen kommer värmen igen=)

ska fixa me färg ikväll nu ska ja soova lite=)

hoppas d går bra på gruppen imorn!!+ att d blir bra me färgen

2011-05-03 @ 15:49:37
Postat av: Modekatt

Vet ej om jag skrivit det tidigare men jag skriver det nu ändå :)

Jag tror faktiskt att våra magar är lika stora, vissa tjejer fotar i rätt vinkel så därför så ser deras magar mindre ut tror jag :)



Åhh vad härligt med fotmassage & pedikur, ska också be min man om det.

Var den bra den hårmasken?

& förresten vad söt din onepiece var!



Ha en mysig dag/kram

2011-05-04 @ 13:21:02
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0