Trötter...

Hello, vi har varit på stan idag oc h kikat lite, hämtade nyckeln till jobbet hos min chef och så köpte vi en söt och fräsch skötväska till barnvagnen. En vanlig axelremsväska med massa bra fack i, funkar bra det med.

 Och är det en liten kille så får jag väl säga att det är mammas väska ;) Men visst var den fin? 50:-
Hittade en äkta Anna Sui väska oxå, på Myrorna för 40:- som jag, tro det eller ej, INTE köpte. Vet inte om jag ångrar mej... Ska jag det..? ;)

Så det blir tidig morgon i morgon, men på lördag får jag sova ut, sen ska vi till sambons syrra och fira hennes 3 döttrar och äta tårta, och förhoppningsvis får jag hålla i deras lillebror som är några månader <3 Mys!

 Magen. Och fyy vad ont jag hade i benen och höfterna i natt, och vrålhungrig var jag så magen kurrade på högsta volym! Inte undra på att jag behöver sova på mornarna... 
I kväll ska sambon fixa med mina fötter igen (Ja, för att jag inte når dom just nu, har liksom en mage i vägen annars hade jag ju gjort det själv) och det ser jag framemot!




Var längesen jag la upp bilder på älsklingarna! Men dom har det så bra så. I dag har dom fått en burk sardiner och oj vad dom kurrade när dom åt! Det var götta det :-D

Nu får ni ha det fortsatt bra, jag ska fixa färdigt salladen vi ska käka ikväll och sen blir det varma päronhalvor med after eight som jag suktat efter så länge! Kramen..

Kommentarer
Postat av: ella

gillar dom sardiner=)?inte mina knasbollar..bara tonfisk sen kokt fisk testat flera g me makrill,sardin men neeee..

hehe sova påsen e nice ser jag=)

2011-05-05 @ 18:29:02
Postat av: ella

joooo men äh låt folk glo hihi=)degar å käkar panpizza

hoppas d e sol imorn.

ja hille lär ej tappa bort mig iaf..hahah

ska hälsa

ha en bra dag/kväll kramis

2011-05-06 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0