UUUuusch!!

Äckelåska i 1.5 timme, skitvidrigt, jag fattar inte vart det "mysiga" finns i det vädret? Få en blixt i huvet lr bli döv?? MMmmyyysss!!? Nu är det över, men vem vet hur länge skiten håller sej borta i natt/kväll? Nä bort med fanstyget!

Jag har inhandlat ett par stövlar, hitta dom på blocket för 100:- och hon som sålde dom bodde här ikrokarna så jag hämtade dom innan psyko vädret var här =)



Stackars Lusse, han är lika rädd som jag för åska och nu följer han mej vart jag än går i lägenheten och kollar skrajset ut genom fönstret och lyssnar...:-/ Usch som sagt, nästan så man velat ha vinter...

 <3

Ska göra lite te, pepparmynta, och lite smörgåsar och tända lite doftljus å se tv... Ha det!

Kommentarer
Postat av: Modekatt

A till skillnad från dig så måste jag säga att jag gillar när det regnar & åskar, det är något speciellt med det men min ena katt avskyr det så för hennes skull så vill jag inte att det åskar. Däremot min andra katt som är döv störs inte utav det som tur är!



Hoppas allt är bra med dig & magen & kissekatterna/Kram

2011-05-12 @ 21:28:02
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

va ju iaf sol det är mys ju=)inga blixtrar häller iaf ej här?mullret e ju ej läskigt=)

tråkigt lucen e rädd:/mina reagerar ej ens längre.joppe sov ute under tin knasen.tintin e väll kanske lite men han e ju rädd för alla ljud :D

Ha en fin helg=)sol nu iaf.men ser ut bli regn

2011-05-13 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0