Vecka 30 =)

Det börjar bli trångt i magen!! Bebben knuffas å sparkas där inne på ett helt annat vis nu, mysigt :-)

 Mina tuppisar på em börjar bli obligatoriska för jag är såå trött på em nu... Sen somnar jag skönt på kvällen ändå.

Fint väder det har varit här i dag, Svärmor och svägerskan (visst heter det så, sambons syster??) var och hämtade Pinja vid 11 sen har vi ätit, varit nere i lekparken, varit och kikat i second hand affär (blev 4 barnfilmer) ätit glass på Kafèet vid Slussen, sen gick jag hem och sov lite...:)

Och så har det tagit sej bra med växeriet på balkongen...


Potatis!! I lila och blå hinken, i den lilla blå krukan ska det komma upp smultron hoppas vi =)


Rädisor!! =)


Morötter...



Buskissarna <3 På favvoplatsen, förutom på mattes mage, och på husses kudde på nätterna...


Glada jag...

 Blev rosa naglar, fick lov att klippa dom oxå =( Men dom växer snabbt ut igen :-D

Det var allt jag ville dela med mej av för idag, ha det super!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0