Isig söndag!..

Här blänker asfalten av is, uscha hoppas sambon kör försiktigt! Elwin och jag är ensamma hemma till em så jag tänkte röja upp lite här, sen kanske vi tar en tur med vagnen. Har köpt en sån där vagnleksak(Tummen) man hänger så han har nåt skoj att titta på för han verkar vara inne i nån period då han inte alls gillar att åka vagn. Det kan gå när han är lite trött för då brukar han somna i vagnen om man kör på grus. Hehe.. Bil verkar han oxå ha tröttnat på att åka, blir världens gallskrik och gråt och funkar inte alls, hur mycket jag försöker prata och sjunga och trösta honom... Men så är ju en tand på väg oxå så det kan vara därför.

Blir att dricka upp kaffet, klä på lillgrynet och ta tag i disken å allt nu då.

                                          Ta hand om er där ute!!


                                 

Kommentarer
Postat av: ella

här e d bara blött idag inge is men blir nog till kvällen igen:/krypa...=)

hoppas d gick bra röjja.har jag med d lilla som nu va men drog bort soffan för d e ju där dom gömmer sig!dammtussarna..=)

m tand på g då är dom nästan otröstliga:/

ha en fin dag nu iaf=)

2011-11-20 @ 13:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0