Nu rasar jag...

.. i vikt! Ska börja springa snart oxå sen är jag nere på samma som innan jag vart gravid! Är ju inte så svårt direkt när man vet vad som funkar! Och nej, man måste inte banta- banta är sååå jävla 80-tal och så osunt.
Ät mindre och rör dej mer är vad som ger resultat. Och då kan man äta i stort sett vad man vill, måttligt!

Nåja, har varit på långprommis med vagnen till Willys å handlar wipes och blöjor =) Lillparveln var såå duktig och sov hela vägen. Det trixiga tycker jag är att klä dom, inte för varmt och inte för tunt... och så filtar på det... hmm, hur gör ni?

Nu blir det gos med min ängel, kram på er!

Kommentarer
Postat av: ella

tycker d där å banta e mer tjatigt nu faktiskt med alla dieeter,banandiet,barnmatsdiet,å bantningspiller å fjant..80talet va d mer tjat å kniiipa & gympa helst med pannband å en body på sig med:P

inge is idag häller=)skönt så man kan gå.nu är hallen tom å känns skitstor:D

ha en bra kväll

2011-11-23 @ 17:40:35
Postat av: Modekatt

Vad skönt att du har gått ner i vikt, tror jag också har gjort men jag har inte rört på mig så värst mycket. Ska ta & väga mig någon dag.

A men precis, så tycker jag med, det e jobbigt att inte veta så det inte blir för varmt eller för kallt.

2011-11-23 @ 22:38:39
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

höjp!!=)har du adventspyntat nått??jag följer ej så slaviskt d där hehe men har lite i kök å d räcker.orkar ej ha jul överallt=)blir ju juligt"me lite julblommor å juldoft sen=)

känns ju ej som d e jul snart me detta vårväder:D

ska kika mora åt er roligare affärer där=)

ha en bra dag hör av mig ikväll hur d blir.

2011-11-25 @ 10:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0