Skojig onsdag!

Har jag haft, eller vi snarare =) Vi har varit hos grannen nästan hela dagen. Elwin tycker så mycket om henne och hennes dotter (och hennes karl me ) så han har haft det skojigt mest hela tiden. Sen kom ju pappa P-A hem nån timme på em idag så dom har busat lite med! Skönt att ha lite sällskap på dagarna när han jobbar dygn, annars blir dagarna rätt långa...  Vi är bjudna på middag där med i veckan/helgen så det känns jättehärligt!

Nu tror jag lillkillen blir lättvaggad ikväll, konstigt vore annars!

Förkylningen verkar inte alls vilja släppa, men svullnaden i halsen har då hållit sig borta sen andra dagen så det känns skönt- finns inge värre än en igensvullen hals :-(

Nä, nu ska jag se "Bonde söker fru" sen ska jag ta hand om disken så älsklingen slipper det i morgon!
                                                               Ha det gött!


                     


                  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: ella

va heter grannen då?=)ålder?

halssvullnad är ej trevligt urk man kan ju knappt andas/svälja .blöörp!!

men borde snart vara borta ju ska du se=)

2011-11-10 @ 17:42:32
Postat av: Modekatt

Vad kul att du vill gästblogga:) skriv ett inlägg när du har tid så kan du posta det till min mail så lägger jag upp det på bloggen.



Låter som en mysig onsd. kul att du har en sån trevlig granne/Kram

2011-11-10 @ 23:54:13
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0