Ahh dryyygt!!

Med molnande dryg huvudvärk =( Har jag varken tid eller lust med nu när jag och killen är ensamma och sambon jobbardygn, ända till 16.30 i mån... Hatar det! Men men..

Katterna har då gått en rolig leksak,vi fick den av P-As syster. :)




Fast Sigge verkar gilla kattigloon bättre, hehe!

Sen köpte vi en sak som jag velat ha lääänge i badrummet, nämligen..

Kanon att ha tandborstarna i istället för muggar som tar plats på handfatet!
Sen köpte vi 2 runda mattor till köket och två korgar i samma plastmönster till att ha grejor i på hyllan under v-rumsbordet. Ordning å reda!

Just nu sover myspys killen såå sött i vår säng, känner mej så rastlös när han sover, även om det är skönt oxå. Då kan jag göra saker jag inte hinner med eller kan göra när han är vaken.. Som att blogga och diska och sånt.

                                


Kommentarer
Postat av: ella

migrän??haft mycke sånt senaste året uurk.ej skoj när d e många timmar å inget hjälper:/

tippar på att kattleksakerna blir sovställen hihih:P

2011-10-12 @ 19:20:57
Postat av: Modekatt

En sån har jag också till våra tandborsten å så, den e göör bra.

Men i förrgår natt så ramlade den & Melissa(Katten) höll på & morrade tills jag gick upp för att visa henne vad som hade hänt.Hihi min lilla kattvakt, hon trodde kanske att det var inbrott?:)



Hur går det med amningen? Här funkar det inte bra de här senaste dagarna:( Kram

2011-10-13 @ 12:30:41
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

helt ok fast ej så mycke rött bara lite i solen=)annars ser d bara mörkt ut.

kan ju testa maila antar d blir kletigt bara:D

2011-10-13 @ 16:47:54
Postat av: ella

bättre med huvudet nu?hoppas du får en fin fredag=)

2011-10-14 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0