Bild update

Hej hej, fin morgon här- solen skiner och katterna vill gärna sitta på balkongen och kika. Vi har ju flyttat =) Åh så fin lägenhet vi har fått nu!! Kommer trivas bra här känner jag! Tänkte visa lite bilder härifrån...

Börjar med några fynd jag gjort på second hand...


Skitsnygga, 50 riksdaler...


Dunväst med huva, snygg. 80:-
Köpte även lite jeans men dom får jag lägga upp sen för dom ligger i gaderoben i sovrummet där lillen just nu ligger å sover..


Till parveln, 50:- sparade 300:- (kostar ca 350 på jysk)


Nytt tvbord+ ny större tv! Ej second hand dock...;)


Ny tavla...

Oxå ny... Sen ramade vi in den vi köpte på Ginza och satte upp i hallen..


Oj, blev rand tvärs över av blixten efter kameran... men men..


Till minne av min ständiga följeslagare som gick bort för ett tag sen :(


Doftar Såååå gott!!!

Nu ska jag och lillkillen mysa och ha det bra i höstvädret... hörs sen!

Kommentarer
Postat av: ella

vist äre skönt me platt,tar mindre plats.vi ska köpa en till å ha på sovrumsväggen.dom e ju ej så dyra .

lille buffy

2011-10-09 @ 10:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0