Fixat dop!

Äntligen tagit mej i kragen och ringt kyrkan och boka tid och datum för dop, nu när vi har sån fin dopsärk och allt =) Ska bli spännande. Nu är det bara att inhandla inbjudningskort och bestämma vilken slags fika/ smörgåstårta som ska avnjutas efteråt.

Blev lite shopping idag med efter BVC- han ökar fint i vikt och längd btw *stolt*


Skön fleecetröja att ha under dunvästen...


Och en längre typ "farfarströja" med mudd på ärmarna.


Mammas ögonsten! Att man kan älska en liten varelse så otroligt mycket... Härlig känsla!

Nu ska jag passa på att äta lite och göra sit-ups sen så magen blir normal ;)



Kommentarer
Postat av: ella

hoppas d går bra me situpsen=)

själv e jag ej döpt hehe så borde kunna heta va ja vill ju:D??

ha en fin fredag!!

lägg lite bilder sen på alla rum,om du vill alltså=)

har ni badkar nu?

2011-10-14 @ 14:19:43
Postat av: ella

senil hehe.bra d så du kan bada nu på vintern=)

2011-10-14 @ 19:47:09
Postat av: Modekatt

Åhh sötisen, vad han växer & växer!

Jag gör också situps men det har fortfarande inte gett något resultat :(. Jag har gått ner15kg tror jag det var några veckor sen jag vägde mig men har en del kilon till att gå ner. Vågar inte banta eftersom jag ammar också.

Hur går det för dig?

Kramar till er

2011-10-15 @ 01:02:47
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

hehe ja jo klart han heter va han heter iaf.=)

ah fast man måste väll va me i svenska kyrkan för att bli döpt å d där=)?därför jag nog ej är d för ingen imin släkt e med i kyrkor.

ocken görs idag då??här har d gluffsats mat.ska träna lite om ett tag sen slänga mattor i maskinen.ha en bra dag nu=)

2011-10-16 @ 14:18:38
Postat av: ella

mja begravning e nog ej svårt men gifta sig är ju det.men d e ju inget ja vill hihi.isf på nå annat sätt.kyrkor är creepyy.liite.

nää nu blire då soffan snart.hämta sista ur tvättis bara.

sov gött sen när ni ska d=)

2011-10-16 @ 18:34:15
Postat av: ella

va blev d för stövlar på kuppen då??=)

2011-10-16 @ 18:42:21
Postat av: ella

ja goda bullar hihi=)ha en bra onsdag vaken sen kl 06 jag:D men pigg så ingen idé försöka somna om

2011-10-19 @ 07:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0