Nu ska det klippas!!

Inte idag men nästa onsdag, har jag tid hos frisören. Blir kort nu, nåt enkelt man inte behöver ha i vägen, och i ögonen. Eller som sonen inte får tag på så han får hårstrån i munnen, han har börjat mumsa på händerna och tar gärna det mesta till munnen nu.
Iaf, här är två frisyrer jag tänkte på...

 Eller     
Det sista känns mer jag, dock inte i blondt utan i min bruna färg, trivs i det så jag ska ha det kvar =)

I går åkte vi till Lager 157 i Sågmyra, enormt stort. Blev de här grejorna:



Ooooupss! ;) Kostat 999:- köpte för 99:- på Scorett outlet


Bodybutter Cocos, luktar yummie!! Varmt liksom...


Å så den här boken... =)

Blev lite andra kläder till pyret oxå, men inte där..

= Pyjamas =)

Lilleman har börjat sätta sej upp, han drar sej upp när man håller honom i händerna och nu är det bara sitta som duger- det är så kul!! Och han pratar och skrattar så underbart.♥

Vaknade i vanlig ordning 08 i morse av att gullungen låg och pratade, och när man säger gomorron till honom så ler han så glatt så det gör inget att man är trött som ett as...:)
Vad som händer idag vet jag väl inte, blir iaf en promenad med vagnen och så ett nytt försök att få bada i vårat badkar ikväll. Bara ta det lugnt mao... nidå?








Kommentarer
Postat av: ella

ja uj va HÅRT bebisar drar i håret hihi.minns när syrrans var små.ajjj

Billiga skor

klicka hem vinterjacka nyss.så nu har man alla vinterkläder slippa tänka mer på d iaf.

idag e d fint gå väder=)

2011-10-29 @ 12:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0