Söndag igen

Och vi har varit långt upp och hälsat på mina föräldrar, var jättemysigt verkligen. Lillparveln var vaken ett tag oxå och han är så söt nu när han har börjat skratta. (han har alltid varit söt, men ni vet vad jag menar)

I veckan ska jag väl ta och bege mej med Elwin i vagnen och gå till öppna förskolan och träffa lite likasinnade, vore kul med några vettiga (förutom sambon och H å H) att umgås med, prata av sej lite och sånt. Saknat det faktiskt. Man har ju inte riktigt tid med så mycket sånt nuförtiden och jag ser verkligen framemot att umgås med någon ny vuxen.

Fick fina tavlor av mamma oxå, visar i mån, nu ska någon liten knatte nattas.

                                         Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0