1 månad idag!♥

I dag är vår fina, enormt älskade Elwin 1 månad!! Vad fort tiden går... Han växer och utvecklas så bra och vår barnmorska tycker han är helt perfekt, han charmar alla. ♥
Jag och P-A har gått en 30min runda med Elwin i vagnen idag, just nu sover E och P är och tränar med en kompis lite längre bort och jag sitter mest och kollar runt på overaller till vintern samtidigt som jag ser på Real Housewives ;)

I morgon funderar jag på att färga utväxten på mitt hår som jag inte har vågat göra sen jag tonade det när jag var gravid, och den toningen har ju gått bort för längesen så nu är det väl dags igen =) Blir chokladbrunt med lite röda toner så det passar perfekt.

Lägger upp en rätt ny bild på vår ögonsten å ni ser hur raringen vår växer...♥


                                    





Kommentarer
Postat av: ella

redan en månad hihi =)söt

sov gott kramis

2011-09-11 @ 21:42:59
Postat av: Modekatt

Hihihi vilken liten plutt han är!

2011-09-12 @ 03:33:41
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0