Fräscht!

Fått bloggen fixad av Ella, blev jättesnyggt om jag får säga det själv. Alltid kul med lite nytt!

Jag har gått 3km med vagnen, Elwin sov så gott. Nu sover han igen efter fått ny blöja och mat, så jag har kunnat äta lite själv och sånt. Man får som sagt passa på när han sover eller när sambon är hemma. Nu sitter jag här och dricker lite amningste och halvser på tv..

Inga större planer, på måndag ska vi köpa fler flyttkartonger och packa ner bohaget i för sen flyttar vi ju in i trean. Skönt att det är i samma område så vi slipper åka så långt med allt ;)

                              Nä, nu ska jag fortsätta med mitt, ha det fint i höstvädret!

                        
                                  (inte från idag men ändå. Älskar våran fina vagn btw!!)


Kommentarer
Postat av: ella

lillskrutt=)ja å nu har vi bytt din header igeen hihiih;)kram

2011-09-16 @ 15:21:11
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0