Jakten på babygym

Varför är saker till barn, och allra helst sånt som dom bara har några få månader, så onödigt dyrt att köpa nytt?! Visst kan man köpa begagnat oxå, inget fel i det. Det lutar åt att vi gör det, men de som vill köpa nytt då? Ska dom behöva slänga ut en massa pengar på nåt som är så snabbförbrukat?? Tex ett babygym som man använder i några månader- 6-799:- ??!! Är dom handsydda eller..?  Känns bara så onödigt, mer hade jag förstått om det var nåt man ska investera i under en längre tid, typ några år- då hade det känts mer okej... tycker jag iaf.

Idag har vi varit på stan och jag har köpt en ny amningsbh, man lär ha en del å byta med eftersom man, eller vadå man- JAG måste sova i en på nätterna oxå för det läcker mjölk... konstig feeling det där att tuttarna läcker mjölk, hehe ;)
Sen köpte jag ett par sockor till Elwin, såg en jättesöt liten skinnjacka till bebisar oxå ♥ Små "jeans" har han ju redan.. sen var vi till blge och åt thaimat- MMMMMmmmhh!!


Nä, gott folk nu blir det att bänka sej framför Breaking News med Filip å Fredrik sen äre natti natti!

                         
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: ella

har du köpt sånna där man lägger i bhn när d läcker?=)ja skumt deras kläder e dyrare ,går ju åt mindre tyg????ha en bra onsdag=)

2011-09-21 @ 11:09:26
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/
Postat av: ella

jo dom e dyra men tycker många barnkläder e väldans dyra med.=)dom borde sänka priser på allt d där för ungarna växer ju konstant tills dom är 18-20 hihih

kram

2011-09-21 @ 11:30:28
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Hihi samma problem har jag med, börjar bli så trött på att sova med bh:n på!

& jag tycker precis likadant om babygym, de är alldeles för dyra, man har ju de som du säger bara några månader. Själv så tänkte jag köpa en på tradera men syrran min ville köpa en ny till Leontin så det fick hon göra då, fast det fick bli en som var på rea.



Kram

2011-09-22 @ 02:11:28
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

när ändras adressen förresten?tänkte på när ja postar=)

2011-09-22 @ 13:42:55
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/
Postat av: ella

ha en fin fredag=)nu ut i solskenet som värmer=)

2011-09-23 @ 13:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0