Morgonkaffe!

Vaknade halv nio i morse, lille Elwin som sussar tätt brevid mej vaknade nog samtidigt för sen blev det full fart med joller och sparkar =) Vi låg och pratade och han log så sött, ett tag innan vi gick upp..

Nu har han somnat om och jag har lagt honom i sin säng så jag kan dricka morgonkaffet i lugn å ro. Köpt Gevalias Carabean sunrice= MUMS! Frukosten är redan intagen, har en underbar sambo som brer smörgåsar åt mej innan han drar till jobbet för det har inte jag tid med när jag är själv med lillen.. Snällt va?

Vi ska väl bara ta en tur med vagnen idag, sen blire mys inomhus. Vad ska ni hitta på?




Kommentarer
Postat av: ella

ja bra me snälla gubar ,e lika här=)

ha en fin dag i solen nu=)här blire tvätta,ut å gå+träna,tv mys.kram

2011-09-17 @ 11:55:44
Postat av: ella

sunrise..kanske jag ska testa d kaffet=)kul me nå ny smak ju

hoppas du myser där hemma.jag e rastlös hihi.å önskar d va vår igen typ nu...

men men man får stå ut me kylan nu då.

Gjorde sussies blogg me.ska fixa me mina länkar ,lägga dit vilka jag läser,å ta bort reklam länkar:P

kram på dig

2011-09-17 @ 15:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0