Morn morn..

Åh så mysigt det är att sova brevid min söta lilla älskling! Han ligger så tätt intill mej och snusar på nätterna ♥

Sen fick jag denna Award av Ella, ger den till Modekatt.. :)


* Varför börja du att blogga ?
Ingen aning faktiskt, blev mest intresserad av alla snygga design och foton som alla la upp..

* Vilka bloggar följer du ?
Likasinnade..? Iaf inte fler än 5 dagligen, som jag följer..

* Vilka favoritfärger har du ?
Svart, lila och turkost..

* Vilka favoritfilmer har du ?
Film? Äh jag svarar serier ist och då blire MiaOchKlara, Kvarteret Skatan och alla gamla typ Rederiet, Varuhuset.

* Vilket land drömmer du om att besöka ?
Är rätt nöjd med att resa runt i sverige, men om jag måste svara så- Irland och Island.


Nu är kaffet klart, Elwin sover och snart kommer sambon hem.
                                          PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: ella

island vill jag med till=)ha en bra dag nu

2011-09-18 @ 10:46:11
Postat av: Modekatt

Åhh tack, vad kul med Award. Ska se till att svara senare!

2011-09-19 @ 14:09:20
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0