Mulna veckan...

Vilket abrupt slut på det soliga, varma vårvädret =( I veckan ska det bli minusgrader och ev. snö... Fy fasen!

I dag har jag glömt följande: Postat vykort, såg även att jag glömt köpa frimärken..? Bra jobbat, men vykorten finns iaf...  Glömt ut och röra på mej, lika som i går, då kom jag på att jag skulle ut och springa när jag låg i badkaret. I morgon DÅ ska jag ut.. Har även glömt att måla baglarna... la fram två nagellack på byrån brevid sängen och varje gång jag gått förbi har jag tänkt att "ja just ja, det skulle jag ju..."  Hehe, senilAB..

Ikväll blire iaf tacosmys, var längesen nu. Sambon har ju jobbat de senaste helgerna så det har inte blivit mycket av fredagsmys. Men nu blire mys med mina två favvokillar!! Hoppas er måndag oxå får ett mysigt slut och en mysig start på veckan...

 ♥♥♥♥ Puss ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ella

man e senil ibland=)tacos e mumma d

hihih vilken rolig min skruttis gör=)

2012-04-02 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0