Sol, efterlängtade sol!

Gokväll, hoppas ni har haft lika fint väder som vi har- nämligen strålande varm sol hela dan =) Det gillas. Man ska inte lita på vädertanterna allt för slaviskt turligt nog.

Idag på fm har jag och Elwin varit på Krypis (krypklubben) och lekt och kollat på påskkärringar, skojskoj! Sen på em har vi åkt och hälsat på svärmor. Även det var väldigt mysigt!

 Så nu skulle jag behöva en såndär, energidryck för kvinnor (jättegod!)


Just ja, beställde en skitfin amningsbh från Glammom- turkos med rosa detaljer =)


                     Sigge♥



        Och så har jag påskpyntat lite...

OCH, mina vänner och annat löst pack som läser detta, jag har kommit ihåg att posta vykorten!!

                                                                     Hej hopp...

Kommentarer
Postat av: ella

rolig bild på sigge=)ja äntligen lite sol=)ej påskpyntat har ej så mycke sånt hihi jo 2 porslinskycklingar:D kanske ta fram dom.ris kan ja ej ha me mina galna djur:P

2012-04-04 @ 22:08:59
Postat av: ella

glad påsk till er kramis=)

2012-04-06 @ 14:48:34
Postat av: ella

nä tog en färdig ,men vill gö egen .får fixa d framöver=)

2012-04-07 @ 18:49:07
Postat av: ella

mjae dom är ej såå genomskinliga=)men mer än täckande vitt iaf=P så d synns ju ej så bra=)men har ju dom mer så man ej skvätter ner golvet=)

2012-04-08 @ 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0