Hej å hå!

Tjing, har varit förkyld sen sist så jag har inte orkat blogga. Kollat FB som mest, om ens det... Men nu är jag bättre =) Idag har vi haft +10 här i falun så jag å lillknutten tog en promenad med vagnen, det var folk på Runn som åkte längdskridskor oxå. Stämningsfullt med dropp från taket och snön har smält bort lite.. Men men, det lär väl komma mer snö :-( Man får vara glad för det lilla.

Full fart här hemma, Elwin har börjat kräla och det går undan vill jag lova...

På tisdag bär det av till Ikea, ska bli roligt att vara där en heldag och handla å äta. Behöver en byrå till mina kläder *SUCK* och så blir det säkert ett å annat till lillparveln...

Bloggar mer i morgon.                    Hej!

Kommentarer
Postat av: ella

snart är d mars sen går d undan =)ha en fin helg

2012-02-24 @ 17:03:18
Postat av: ella

ej haft d sen 2009 så va väll dags :P ont..men hoppas d släpperom ett par dagar.kram

2012-02-24 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0