Solåvår =D

Sitter just nu å slötittar på Macahans, lillfisen snarkar... Vi var ute på kort prommis tidigare idag men det blev en kort en för det blåste så. Satt på våran gård och solade lite när vi kom tebax, han i vagnen varm å go och jag på en bänk framför vår balkong vid lekparken här. Så skönt i solen när det är vindstilla...

Lägger upp bilder i mån...

Hmm, ibland vet jag inte vart jag har en viss person. Antingen inbillar jag mej eller så har jag rätt..  Blir så trött på sånt där. Saknar min granne i rättvik :( Hoppas vi ses snart!

Nee... en kopp Himlagott nu och invänta att prinsen vaknar.    Take care ♥

Kommentarer
Postat av: ella

själlv kan ja ej va i sol nu med penecelin:(mår apilla med.helt vimsig hihi men tydligen kunde man bli förvirrad å allt möjligt av dom ush.igår blåste d isvindar när ja va till appo:/men mot en vägg är d nog skönt=)vad gör du idag söndag?jag mår blä bara å ser tv..=)

2012-02-26 @ 16:39:44
Postat av: ella

har din mor ej face mer?lr så har hon tatt bort mig då=)inte för att d gör nått isf=)är du frisk från förkylningar nu helt?

2012-02-26 @ 16:52:16
Postat av: ella

hoppas du finner nått skoj på ikea=)

2012-02-27 @ 11:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0