Bulle i ugnen...??

Haha, åh, är så sugen på att baka nåt men tiden räcker inte till. Är ett under att jag har tid å blogga... Skriver ju det mesta på fejan å då känns det lite meningslöst att upprepa det här, men jag ska skärpa till mej med bloggeriet så ni inte tappar intresset helt! Just nu sover Elwin, vi brukar sova middag mellan 15- 16.30 ca men nu sover han fortfarande så nu passar jag på!

Och nä, än har jag inte en bulle i ugnen igen, men man vet ju aldrig när Elwin får en lillebror/syster... ;) Tänkte komma i form först och på tal om det tog jag ner en jättebra app till luren i går (och Spotify i mobilen- super!!) och där kan man skriva upp vad man äter och så räknar den ut antalet kalorier man får i sej varje dag och hjälper en gå ner i vikt. Jag har stannat av lite där... De första 15 försvann fort men sen...

Ikväll blire tacos fast i ny tappning.. vet inte vad det heter men den starkare varianten med starkare bröd och såser- gött!!


Buffygubben förra vintern...

Utsikt från Kvarnberget, taget förra vintern...

Ha en fin fredagkväll nu..

Kommentarer
Postat av: ella

baka påå=)vissa saker går fort som tex sockerkaka

idag bet d iaf lite i kinderna :P

2012-01-07 @ 16:47:51
Postat av: ella

inne på paint kan du välja textstiler

2012-01-07 @ 16:56:28
Postat av: ella

hoppas ni får en fin helg=)

2012-01-13 @ 11:49:13
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Hoppas allt e bra med lilla familjen:)



Själv så blev jag vettskrämd utav förlossningen så jag har inte en enda tanke på att skaffa barn igen men man ska inte säga aldrig.Kram

2012-01-15 @ 23:34:50
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0