Gäääsp!

Vi har slumrat 15-17, det var mysigt och behövligt. Vi gick med vagnen vid 12 oxå å då sov han läääänge när vi kom hem också. Dom behöver sova de små liven, mammor oxå för den delen. På tal om mammor- är det bara jag som upplever att jag lossar ovanligt mycket hår..?  Kanske dags att köpa lite Priorin..

Sambon jobbar dygn så vi har inget särskilt för oss, Elwin ligger på filtar på golvet och jag har just läst och sjungit för honom. Teven är på för jag ska se 2 program sen slås den av igen. Försöker trappa ner på tevetitteriet, inte för att han kollar så mycket och så skadligt är det inte. Det är mer för min skull...  Känner ni igen er? ;)

                                                   

Kommentarer
Postat av: ella

tror ej du behöver d medlet, dyrt.alla mammor nästan) tappar ett tag när dom ammar så inget ovanligt men snart är d normalt igen=)ät mycke järn ist .kram

2012-01-25 @ 11:09:09
Postat av: ella

läste på apotekets sida d står

det som händer och som gör att man upplever att man tappar mycket hår,är att under graviditeten tappar man MINDRE än vanligt.så när barnet fötts upplever man att man tappar ovanligt mycket.men detta är övergående.det stabiliseras snart till det normala.så ingen fara=)

2012-01-25 @ 11:13:25
Postat av: ella

inom 6 månader brukar d va som normalt igen det är lite ändringar på hormon å vitaminer i kroppen efter en födsel men sen är d vanligt så hoppas du ej oroar dig nu=)priorin e svindyrt å du behöver nog ej ta sådant.slappna av å så är d snart bra.mcke vitaminer bara.

ha en fin dag nyss kommit hem jag ,storhandlat

2012-01-25 @ 11:16:00
Postat av: ella

jag tappar ju men d beror på stress å hur jag mått senaste 13 åren...man kan förebygga det genom använda milt champo ,ej färga äta mycket järn vitaminer.därför ja nu slutat me starka champon=)kanske d kan ordna sig på sikt ..men för dig är d ju ingen fara d e helt normalt=)hihi mycke texter d blev=)ha d gott!!

2012-01-25 @ 11:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0