Hej alla glada!

I måndags skulle jag ha tatuerats, men det hade dubelbokats så jag har tid nu på torsdag kl 16 ist! Och vad det blir visar jag då, eller på fredag ;) Ska ialla fall bli sjukt fint och spännande!

Idag åkte vi och inkasserade vinsten av loppisen- 1504:- hade det blivit! Inte illa alls, och skönt att få bli av med lite bråte =) Vi förlängde inte tiden, utan vi ska gå igenom lite till att sälja sen bokar vi nog ett bord igen framöver...

Vad som händer i mån vet jag inte än, men på tal om inget så har jag verkligen kommit igång med motionerandet! Har blivit långa snabba promenader på ca 45 min nu och -1 och ett halvt kg redan! Kul!!

 Lucen och Elwin kommer bra överens! Överlag så kommer kattkillarna överens med bebiskillen. Man förundras lite över hur stort tålamod dom har och hur snälla dom är när han drar i pälsen och busar med dom.. Kanske förstår dom att han är ett barn och inte förstår bättre..?

    ♥ Bus med pappa, det är skoj det!♥

Kommentarer
Postat av: ella

hoppas d ej gör för ont,är d elwin tatueringen nu?

ha en fin dag

2012-02-01 @ 12:34:46
Postat av: ella

hihi ok=)ja lite känns d ju.beror hur tunn hyn är.men d e bara bita ihop=)

2012-02-02 @ 07:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0