Minus migrän

Vaknade av en hemsk migrän, hade den sen sent i går kväll och vi hade inga Diklofenak hemma =( Det är typ det enda som hjälper mot min hemska migrän, men det är lite lurigt för ibland funkar inte ens det och då får man härda ut, och det kan ta allt från en dag till 4 dar. Nasty! Så i morse åkte min sambo och köpte det, och smarriga munkar som jag tog till morgonkaffet när huvudvärken släppt. Vad tacksam man var då, kan jag lova. Man bara ligger å väntar på en snäpp och sen hjärnblödning, så ont gör det...

Just nu ligger mina favvokillar å sover. Vi har provat ge mjölk på flaska men det är inte så populärt... mammas tutte ska det vara tydligen. Klagar inte, det är så mysigt å ligga å vila med lillkillen medans han tuttar, sötisen.
Vi började med smakportioner innan jul, och igår hann vi precis ur köket så var det en viss katt som norpade Elwins stol..





Kommentarer
Postat av: Modekatt

Hahahaha så sött!

2012-01-21 @ 00:17:15
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

hahaha lucen..=)

ja fy man blir lika rädd varje gång å undrar när d blir blödning.dom säger ju det är exakt likadan smärta:( bläää jag brukar vila å ta 2 treo å ha mörkt brukar sitta i 4 tim..

gött me munk=)

2012-01-21 @ 12:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0