Sovit middaa..

Har vi gjort =) Jag å Elwin, såå skönt det är att vila några timmar på dan!

Det här inlägget har jag hållit på med i snart en vecka, alltid har det kommit nåt emellan, men nu verkar det kunna bli publiserbart ;)


Gott att kunna dricka kaffe igen ♥

Ska ta en promenad själv ikväll tänkte jag, dags att komma iform lite igen så får sambon passa lille keruben...
Han håller på att få en tredje tand!! Och därav humöret, glad som en lärka på morgonen sen går det lite i vågor men det gör det väl på alla antar jag, bara det att han är mer otålig än vanligt och allt ska tuggas på.

 Hjälp vad han tar sej fram, han rullar åt sidorna så man får skarva med filtar så han inte slår sig, sån fart det är på gossen ♥

 Elwin och jag, morgonmys och alla är nöjda...
            
                  ♥

Nä, om man ska sluta medans man har chans att publisera detta färdigt for once...:)
                              Ha en mysig söndag alla!!                                                                              





Kommentarer
Postat av: ella

sova middag e skönt=)

mm gör nog ont få tänder:/

ha en fin dag nu å krya på dig!

2012-01-16 @ 12:18:40
Postat av: Modekatt

Hihihi finisen! Så söta ni e på bilden båda två!

Min Leontin har fortfarande inte tänder, han har haft ont i gommen & tuggat på bitringen massor men det händer inget.



Jag måste också komma i form nu, har 10kg att gå ner.

kramar på er

2012-01-17 @ 10:56:41
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0