Täppt å nyvaken

Ingen bra kombo, avskyr att sova förkyld- det sticker i halsen och smakar päck, är alltid täppt i ENA näsborren vilket är fruktansvärt irreterande, och man har en vidrigt molnande huvudvärk på köpet..  Hoppas det går över snart för jag känner inte att jag orkar med mer förkylning. Vidrigt!

Tog en lugn promenad till konsum i går för jag ville ha lite luft, men nja... hade inga servetter med mej och utomhus kom rinnsnuvan så det var ju ingen större hit. In fort på konsum å köpa det jag behövde och ut igen.

Här håller solen på att komma upp och jag passade på att föreviga det...

 Från köksfönstret, vart väl rätt bra ändå =)



Visst är dom för söta när dom sover? Att somna efter man äta är nog det skönaste som finns när man är liten.
 
  

Kommentarer
Postat av: ella

ush att vara förkyld..=( men snart lär d gå över=)

2012-01-19 @ 17:54:58
Postat av: ella

typ aldrig förkyld(peppar peppar)=)brukar bli rejält sjuk 1 g per år men sluppit hitills.hehe vet ej varför=)?men träffar ioförsig ej så mycke folk:D

sen e ja noga me handsprit fort ja varit på affären å där bacillerna flyger.men men nyser ofta hehe kanske har nån slags allergi

kram

2012-01-20 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0