Falukalas å helg!

Gòkväller!!
=) Vad görs? Jag och lillemannen har varit på krypis eller ja.. dit var vi ju men jag tyckte väl att ungarna var lite stora... Det visade sig att jag inte varit riktigt vaken när jag läste lappen med tider. Krypis är mellan 12.30-15.30... Vi var där kl 10 då barn upp till 6 år var där... Jag är ingen morgonmänniska- bevisligen..
Aja, sånt som händer... å han hade då skoj iaf.
Sen har jag vikt tvätt och han har lekt med alla strumpor.. Vi har inte gjort nåt speciellt eg.
Här är det falukalaset, var cruising igår (det hördes..) och i mån ska vi nog dit med ungarna och kika lite när sambon slutat jobbet. På söndag ska vi till syrran å grilla...



Men ikväll äre fredag å då blire tacos å teven...
                                                                     


          ♥♥    Mysig helg på er!!   ♥♥

Kommentarer
Postat av: ella

Kan tro d att d lät me crusing.ha en fin kväll kram

2012-06-01 @ 19:05:02
Postat av: ella

Morning gottmed taco ska nog laga d:)

2012-06-02 @ 10:02:05
Postat av: Sara

Visst gör man det, mycket tok man gör som mamma =) haha

2012-06-02 @ 14:26:26
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: ella

Ush ej kul me halsfluss.m täppt näsa å äckel migrän.kram

2012-06-02 @ 17:18:25
Postat av: ella

blev det nå falukalas=)??vill du ha hjälp me headern?säg till isf=)

2012-06-02 @ 18:58:12
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/
Postat av: ella

hello hur är det med halsen?grilla ni igår=)?

2012-06-04 @ 13:19:07
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0