Tidsfördriv...

...i väntan på solen =)
 
Messa....ta kort mm...
Spela spel....
Shoppa....
 
Städa gaderoben... SUCK! Jag veeet, jag får ingen ordning pga att det är knökfullt och ändå hoppar jag mer..? Whats wrong with me?? ;)
Å dessa fick jag med posten idag ♥ Mer skor...wihoo!
Å detta fick jag av Ella med posten härom veckan =D
 
Åt lilleman behöver vi inte köpa mer kläder för hans byrå är som sin mammas- knökfull. Så nu ska jag inte köpa mer...
 
 
 
Vart även lite inredningsplock ♥  En hänglykta har jag letat efter länge... Å så vart det en tavla över spjälsängen i sovrummet...
 
Nog om detta.. Hoppas på lite mer sol och värme, i går och på fm idag har det väl varit skpligt men sen då? Kan det inte få vara sol några veckor? Ma tappar lätt den härliga sommarkänslan när vädret bara slår om hela tiden, håller ni med?
 

Kommentarer
Postat av: ella

Ja nu regnar d juu denna sommar suger hitills bara enstaka dagar.timmar me sommarvärme
håller me d kan va flera veckor eju fan bara en månad till augusti:(
vill ej ha höst å absolut ej vinteeer orka stå ut till nästa vår??:)
hoppas d snart blir kokhett ett parr v iafB-)
bastuhonungen ja fick av dig brukar ja ha i ansiktet sen gör ja ångbad;) lent blir d
ha en bra kväll å hoppas du kom på nå smarrig mat
kram

2012-06-29 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0