Vår!?

Här i solen har det varit +20 grader, helt underbart!! Katterna, eller nja, iaf en av dom- Lucifer- har velat vara ute. Han drar iväg på skogsstrapatser och det är nog skönt för honom att få komma och gå som han vill igen. Sigge vill hellre sova i, under eller brevid badkaret. Eller i handfatet... Vi har fått tid för kastrering och chipmärkning åt honom nästa vecka =) Skönt!


Hittade den här lilla katten nedanför våran kattstege...

Annars har vi haft fullt upp, i måndags var vi till Ikea, tisdags storhandlade och städade vi, onsdags var vi barnvakt till 3 ungar som sambons syster har. I torsdags var vi å kikade i den nyöppnade secondhand butiken... Idag ska jag ta en tur med Elwin i vagnen och sen när sambon kommer hem ska jag ta årets första löpartur. Känner att jag måste komma igång med det nu!


Och ni...?   Kram.

Kommentarer
Postat av: ella

hihi kul me katten som står där=)hha en fin helg i vårvädret=)

2012-03-02 @ 12:50:30
Postat av: Modekatt

Hihi söt katt



ja här kör jag med dukan diet, 100situps & korta promenader , -7 kg på 10 dagar så det känns skönt:)



Önskar er en härlig dag kram

2012-03-06 @ 11:41:23
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Hur mår du tjejen?:)

Hur är det med lillen?Kram

2012-03-13 @ 22:54:05
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0