Hm?!

Jag vet att det är rätt löjligt å barnsligt med såna här inlägg men nu vill jag skriva av mej lite så får ni tycka å tänka vad ni vill om mej, det gör ni väl redan ändå.

Jag förstår inte vad jag gör för fel när det gäller att välja sk "vänner"? Vad gör jag för fel? Varför drar jag till mej så skumma människor??? Och varför är det så svårt att vara ärlig och rak? Gillar man inte mej, var då vuxen nog och säg det RAKT UT till mej, inte bakom ryggen på mej till folk jag inte känner eller har valt bort. Vad får man ut av sånt? Mår man bättre av sånt då? Växer man som människa eller what?  Vem/ vilka jag menar? Dom som tar åt sej kan ju ta detta till sej...

Som tur är finns det några väldigt få människor som jag kan räkna på mina fem fingrar som jag kan lita på. Resten är väl mest ytliga bekanta. Varför? Se ovan...
Jag har min underbara, finaste son att fokusera på nu så jag har inte tid med flams hit å dit. Och min älskade bästa sambo ♥ Och jag försöker hinna med mina närsta så gott det går, för nog har jag några riktigt goa vänner oxå (NI ska inte ta åt er av det översta!!)♥ 

Summan är väl att jag är inte dum, elak eller manipulativ av mej. Och jag vill heller inte ha såna runt mej heller och det är väl inte annat än logiskt?

                                                            


Kommentarer
Postat av: ella

det bästa är ju att fråga bara om man undrar,jag hade iaf gjort det=)

är väll ej barnsligt att skriva av sig=)

hitta en kul sida me kattsaker sööta kattbäddar=) http://www.kattkompaniet.nu ut en liten sväng strax ,smsade dig förut.ha en bra dag/kväll

2012-05-10 @ 15:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0