Mors dag- min dag!

Hej, igen får man säga för det var ju ett bra tag sen sist. Har berott på flera olika saker, ingen lust, ingen ork, inget att skriva och ingen motivation riktigt... Sen vill jag ändra utseendet på bloggen och det är så frustrerande att jag inte kan det själv. Men men hursomhelst nu skriver jag iaf så får vi se vad det blir.

Det är ju Mors Dag idag, och jag vet att det är ett kommersiellt jippo egentligen för nog ska man visa sin uppskattning till dom som är en närmast varje dag, men idag var det en speciell dag för mej, för jag är ju själv mamma nu och då känns faktiskt såna här dagar lite extra kul =)
Vår lillkille är 9 månader nu och i augusti fyller han 1 år!! Helt otroligt vad tiden har gått fort, och oj vad han växer och utvecklas snabbt!

 



Han kryper, drar sig upp stående mot bord mm och håller på att dra sej upp på sängar och soffan... Det är full fart med andra ord så nog får man motion..;)

I morgon ska jag ringa frissan för tid- måste få klippa mej nu!! Vill ha kortare bak i nacken för det är skönare nu när det är varmt...



Det var allt för denna gång... ♥


Kommentarer
Postat av: ella

ja lite ovant å tänka att du e mamma hihi=)

ungar växer för fort,men kul det med =)snart kör han nog moppe ska du se;)swiiiish så är han 15

ha en fin dag

2012-05-28 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0